Best-seo Community
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Best-seo Community

Πολλές συμβουλές για το SEO και για το πως μπορείτε να πάτε ψηλά την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας εντελώς δωρεάν και ανάλυση seo σελίδας.


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους SEO

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Admin


Admin

Μήπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης σάς φαίνεται λίγο πολύπλοκη; Για να διεκολυνθείτε, βάζετε σαφείς στόχους και στη συνέχεια, μετράτε την πρόοδό σας βήμα-βήμα.
Έτσι θα ξέρετε τι από αυτά που δοκιμάσατε πέτυχε και τι όχι, ώστε να μπορείτε να κάνετε διορθωτικές κινήσεις.
Ο πρώτος λέγεται “μετατροπές”, και είναι το να μετατρέψετε τους επισκέπτες του site σε πελάτες. 
Ο δεύτερος λέγεται “πιστότητα”, και είναι το να κάνετε τους επισκέπτες να δεθούν μαζί σας και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο σας. 
Και ο τρίτος λέγεται “επέκταση”, και είναι το να αποκτήσετε νέους πελάτες.

Αυτούς τους στόχους πρέπει να τους μετράτε.

Για παράδειγμα, έχετε επιλέξει τη λέξη-κλειδί “βιολογικό λάδι ελιάς”, το site σας εμφανίζεται ψηλά στην κατάταξη, αλλά δεν πουλάτε. 

Γιατί; Πιθανών οι χρήστες που αναζητούν τον όρο "βιολογικό λάδι ελιάς", θέλουν να μάθουν ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά του κι όχι να αγοράσουν.
Τι μπορείτε να κάνετε; Aλλάξτε τη λέξη κλειδί σε “βιολογικό λάδι ελιάς - αγορά”.

Ας θυμηθούμε τους στόχους που λέγαμε νωρίτερα.

Ξεκινάμε με τις μετατροπές. Μετρήστε τον αριθμό των επισκεπτών που μεταβαίνουν στο site σας και τελικά αγοράζουν από εσάς. Μετρήστε, επίσης, και ενδιάμεσες ενέργειες που μπορεί να οδηγήσουν σε πώληση, όπως η εγγραφή τους σ’ένα newsletter. 

Για να δούμε τώρα την πιστότητα. Παρατηρήστε με ποιο περιεχόμενο αλληλεπιδρούν περισσότερο οι επισκέπτες σας. Αφήνουν σχόλια; Σας ακολουθούν στα social media;

Τέλος, θα δούμε την επέκταση. Πόσες φορές η επιχείρησή σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα, και πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ για να μπουν μέσα;

Πώς θα τα παρακολουθήσετε όλα αυτά;
Τα εργαλεία Analytics και WebMaster σας δίνουν αυτές τις πληροφορίες, συχνά μάλιστα και δωρεάν. Οι περισσότερες μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing, το Google ή το Yandex έχουν τέτοια εργαλεία.

Έτσι μπορείτε να μάθετε ένα σωρό πληροφορίες.
Ποιες λέξεις-κλειδιά εμφανίζουν το site σας ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Σε ποια site υπάρχουν links προς το site σας. 
Πόσοι επισκέπτες κάνουν κλικ σ’ αυτά τα links για να συνδεθούν μ΄εσάς.

Μπορείτε να καταλάβετε λίγο καλύτερα και τους πελάτες σας:

Ποιες σελίδες του site σας ωθούν τους χρήστες σε αγορά;
Ποιο περιεχόμενο δεν αποδίδει;
Πόσοι επισκέπτες που προέρχονται από τα οργανικά αποτελέσματα γίνονται πελάτες;

Με βάση όλες αυτές τις πληροφορίες, προσαρμόσετε τη στρατηγική σας.

Για να συνοψίσουμε:

Για να ελέγξετε την απόδοση του site σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης πρέπει να θέτετε στόχους.

Για να μετρήσετε την επιτυχία ή την ανάγκη βελτίωσης πρέπει να παρακολουθείτε την απόδοσή σας. Γι’ αυτό υπάρχουν και τα κατάλληλα εργαλεία. 


[color:bf53=rgba(0, 0, 0, 0.870588235294118)]https://greektourism.withgoogle.com/lesson/50

https://best-seo.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης