Best-seo Community
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Best-seo Community

Πολλές συμβουλές για το SEO και για το πως μπορείτε να πάτε ψηλά την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας εντελώς δωρεάν και ανάλυση seo σελίδας.


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Βασικές αρχές στα social media

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Βασικές αρχές στα social media Empty Βασικές αρχές στα social media Πεμ Μαρ 23, 2017 6:28 pm

Admin


Admin



Γεια σας.

Τα social media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και άρα μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση.
Παρέχουν τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα.
Για εσάς είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να μιλάτε με υπάρχοντες πελάτες και μελλοντικούς πελάτες, να μοιράζεστε περιεχόμενο, να συμμετέχετε σε συζητήσεις, να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης και, τελικά, να κατανοείτε τους πελάτες σας καλύτερα.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα vintage στο κέντρο της Αθήνας και σας επισκέπτονται πελάτες από όλο τον κόσμο. Οι πελάτες σας, όπου κι αν βρίσκονται, μπορεί ήδη να συζητούν για εσάς στα social media. Μπορεί να μοιράζονται φωτογραφίες από τα υπέροχα κομμάτια που βρήκαν σε σας, να ζητούν συμβουλές σχετικά με μεταποιήσεις ή ακόμα και να αναρτούν φωτογραφίες διασημοτήτων με ρετρό σύνολα.

Mπορείτε κι εσείς να λαμβάνετε μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να ξεκινήσετε νέες. Μπορείτε ακόμη να κοινοποιείτε φωτογραφίες όταν παραλαμβάνετε νέα προϊόντα. Έτσι θα σας θυμούνται οι πελάτες σας και την επόμενη φορά που θα βρεθούν στην Αθήνα θα σας επισκεφτούν και πάλι.

Ίσως πάλι μοιραστούν την εμπειρία τους με φίλους τους και έτσι το πελατολόγιό σας μπορεί να μεγαλώσει γρήγορα.

Φανταστείτε έναν δυνητικό πελάτη να διαβάζει θετικές κριτικές ή να βλέπει φωτογραφίες φίλων του που φορούν τα ρούχα και τα αξεσουάρ σας.

Όταν οι ίδιοι οι πελάτες προωθούν τα προϊόντα σας, κερδίζετε αξιοπιστία. Για ποιο λόγο; Όταν κάποιος άλλος λέει πόσο καλοί είστε, έχει μεγαλύτερη βαρύτητα. Δεν διαφημίζετε εσείς τον εαυτό σας, το κάνουν οι άλλοι για εσάς.

Και κάτι ακόμα: Μπορείτε να μάθετε πολλά πράγματα από τον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο ίντερνετ.
Ανακαλύψτε τι αρέσει στους χρήστες και δώστε τους κι άλλο. Για παράδειγμα αν δείτε ότι ένα βίντεο με 10 τρόπους για να δέσετε ένα μεταξωτό μαντήλι κοινοποιείται πολλές φορές φτιάξτε κι άλλο βίντεο με αντίστοιχο περιεχόμενο.

Ας συζητήσουμε τώρα για το πώς να χρησιμοποιήσετε σωστά τα social media για να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας.

Αυτό θα γίνει αν συμμετέχετε σε συζητήσεις και κοινοποιείτε συχνά περιεχόμενο. 

Αρχικά, θα πρέπει να γνωρίσετε ποια social media χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας.

Έτσι θα αποφασίσετε αν χρειάζεστε σελίδα στο Facebook, κανάλι YouTube, λογαριασμό στο Pinterest ή στο Twitter, σελίδα Google+, εταιρική σελίδα στο LinkedIn ή και κάποια απ΄όλα αυτά συνδυαστικά.

Στη συνέχεια, φτιάξτε ένα προφίλ και προσθέστε τα απαραίτητα. Δηλαδή τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας και σιγά σιγά φωτογραφίες ή βίντεο ώστε να κάνετε φίλους. Αυτό ίσως πάρει λίγο χρόνο, αλλά είναι μια επένδυση που αξίζει τον κόπο!

Να θυμάστε επίσης πως τα social media είναι ένας χώρος συζήτησης και ανταλλαγής εμπειριών και γι’αυτό δε θα πρέπει να τα χειρίζεστε σαν κλασική διαφήμιση. Προσαρμόστε λοιπόν ανάλογα τη γλώσσα σας.

Όπως είπαμε ήδη δεν θα αποκτήσετε αμέσως φίλους και γι’ αυτό θα πρέπει να έχετε υπομονή. Αρχίστε προσεγγίζοντας υπάρχοντες πελάτες. Μια ιδέα είναι να βάλετε μια πινακίδα στο κατάστημά σας που να αναγράφει "Ακολουθήστε μας εδώ" ή ακόμα καλύτερα,10% έκπτωση αν μας ακολουθήσετε!.

Στη συνέχεια ανεβάστε: 
διαγωνισμούς, 
και προσφορές μόνο για μέλη. 

Και μην ξεχνάτε, κάθε μέλος του δικτύου σας έχει και το δικό του δίκτυο. Συνεπώς καθώς προσθέτετε αναρτήσεις και φωτογραφίες και συμμετέχετε σε συζητήσεις, οι χρήστες μπορεί να κοινοποιήσουν τα νέα σας. Και αυτό σημαίνει περισσότερα μάτια πάνω σε εσάς και την επιχείρησή σας.

Ας ανακεφαλαιώσουμε.

Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε συζήτηση με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες και να αυξήσετε την πελατεία σας.

Για να πετύχετε όμως τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα χρειάζεστε ένα αποτελεσματικό πλάνο.

[color:1ec3=rgba(0, 0, 0, 0.870588235294118)]https://greektourism.withgoogle.com/lesson/73

https://best-seo.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης