Best-seo Community

Πολλές συμβουλές για το SEO και για το πως μπορείτε να πάτε ψηλά την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας εντελώς δωρεάν και ανάλυση seo σελίδας.


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Θέστε στόχους και παρακολουθήστε τους με τα web analytics

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Admin


Admin

Γεια σας!

Τα εργαλεία web analytics μπορούν να σας προσφέρουν πάρα πολλές πληροφορίες, που μπορείτε να αξιοποιήσετε.

Αλλά για να έχουν αποτέλεσμα, είναι σημαντικό να μετράτε την πρόοδο των στόχων που θέσατε. Ενδεχομένως λοιπόν να πρέπει να προσαρμόσετε λίγο το analytics, ώστε να παρακολουθείτε αυτά που έχουν όντως αξία για εσάς.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος που η επιχείρησή σας βρίσκεται στο internet, μπορείτε να παρακολουθήσετε και να μετρήσετε την πρόοδό σας με το web analytics. 

Το web analytics μετράει όπως είπαμε και τις μετατροπές στο site σας. Να σας θυμήσω τι ονομάζουμε μετατροπές ή conversions. 

Όπως είπαμε και νωρίτερα όταν ένας επισκέπτης μιας ιστοσελίδας ολοκληρώνει μια ενέργεια, όπως αγορά ή συμπλήρωση μιας φόρμας, ονομάζεται "μετατροπή" ή conversion. Και, πλέον, γνωρίζετε ότι τα εργαλεία web analytics έχουν την ικανότητα να αναλύουν πολλά δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες και την ιστοσελίδα σας.

Ας χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα ενός ξενώνα, για να δούμε πόσο σημαντικοί είναι οι στόχοι και η παρακολούθηση των μετατροπών.

Ας υποθέσουμε ότι συνδέεστε στο εργαλείο web analytics που χρησιμοποιείτε και αρχίζετε να εξετάζετε τα νούμερα.

Αρχικά, παρατηρείτε ότι η ιστοσελίδα του ξενώνα έχει 10.000 επισκέπτες τον τελευταίο μήνα. Συγκρίνετε αυτόν τον αριθμό με τον ίδιο μήνα πέρυσι και διαπιστώνετε ότι ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκε κατά 5.000.

Πολύ καλό, σωστά;

Όχι απαραίτητα. Μόνο οι επισκέψεις δεν βοηθούν την επιχείρησή σας να μεγαλώσει, και αν δεν κατανοήσετε την αξία αυτών των επισκέψεων, είναι πραγματικά δύσκολο να καταλάβετε πώς να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες.

Ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, να καταλάβουμε λίγο καλύτερα την αξία αυτών των επισκέψεων. Ας υποθέσουμε ότι βλέπετε κάποιες αναφορές και παρατηρείτε ότι ο μέσος επισκέπτης παραμένει δύο λεπτά στην ιστοσελίδα σας, περίπου τον ίδιο χρόνο με πέρυσι.

Αρχίζουμε να μαθαίνουμε περισσότερα, αλλά ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο ποια είναι η αξία αυτών των επισκέψεων για τον ξενώνα σας. Αρκούν δύο λεπτά προκειμένου μια επίσκεψη να έχει αξία ή όχι; Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζουμε.

Το να βλέπουμε απλά στατιστικά στοιχεία δεν μας βοηθά να πάρουμε αποφάσεις.

Αυτό που χρειαζόμαστε είναι δεδομένα που μας αποδεικνύουν με σαφήνεια την αξία αυτών των επισκέψεων για την επιχείρηση. 

Και έτσι επανερχόμαστε πάλι στο βασικό μας ερώτημα: δηλαδή τι θέλουμε να επιτύχουμε στο διαδίκτυο.

Σίγουρα ένας από τους λόγους που δημιουργήσατε μία ιστοσελίδα για τον ξενώνα σας είναι για να μπορούν οι χρήστες να κάνουν κράτηση online. Συνεπώς, μια ολοκληρωμένη κράτηση αποτελεί σίγουρα έναν στόχο, που θα θέλετε να παρακολουθείτε μέσω του web analtytics. Πάει λοιπόν ο πρώτος στόχος!

Τι άλλους στόχους θα μπορούσε να έχει ο ξενώνας σας; Θέλετε οι χρήστες να μπορούν να σας βρουν, σωστά;

Πώς θα ρυθμίσετε ένα εργαλείο analytics για να το μετρήσετε αυτό;
Ίσως σε αυτήν τη περίπτωση, να θεωρήσετε σαν στόχο, την επίσκεψη στη σελίδα σας, που περιέχει χάρτη με οδικές οδηγίες.

Μπορεί, επίσης, να θέλετε οι χρήστες να εγγράφονται στο newsletter σας, ώστε να μπορείτε να τους στέλνετε ειδικές προσφορές. 

Αν εγγραφούν, δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται για τον ξενώνα σας και σας δίνουν μια ευκαιρία να τους προσεγγίσετε. Και αυτό σημαίνει, ότι η συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής θα μπορούσε να είναι ένας ακόμη στόχος που θέλετε να μετρήσετε.

Υπάρχουν πολλοί στόχοι που μπορείτε να παρακολουθήσετε ως μετατροπές μέσω των εργαλείων web analytics και που μπορούν να σας δείξουν την πραγματική αξία όσων συμβαίνουν στην ιστοσελίδα σας.

Αφού ορίσετε με σαφήνεια τους στόχους σας, θα πρέπει να τους ενσωματώσετε στο εργαλείο web analytics που χρησιμοποιείτε. Αν και η διαδικασία μπορεί να διαφέρει σε κάθε εργαλείο, συνήθως είναι αρκετά εύκολη.

Αφού τελειώσετε τη ρύθμιση, η ανάλυση των σχετικών αναφορών γίνεται πολύ πιο γρήγορη και παραγωγική.

Αντί απλώς να κοιτάζετε πόσους επισκέπτες είχατε ή πόση ώρα παρέμειναν στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε αναφορές, που δείχνουν όσα πραγματικά σας ενδιαφέρουν.
Για παράδειγμα, ίσως να δείτε πως μόνο το 2% των επισκεπτών σας, που έρχονται από τα social media, εγγράφεται στο newsletter σας.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό; Τι θα λέγατε να κάνετε ορισμένες αναρτήσεις σε social media προσφέροντας ένα κουπόνι έκπτωσης 10% όταν οι χρήστες εγγράφονται στο newsletter;

Μπορεί επίσης να διαπιστώσετε ότι το ποσοστό κρατήσεων αυξάνεται από 3% έως 6% τα Σαββατοκύριακα. Ποιο είναι το επόμενο βήμα σας; Προσαρμόζετε τις διαφημιστικές καμπάνιες σας, ώστε να διαφημίζεστε περισσότερο το Σαββατοκύριακο, που είναι πιθανότερο οι χρήστες να πραγματοποιήσουν κάποια κράτηση.

Αν σκέφτεστε ότι όλα αρχίζουν να βγάζουν κάποιο νόημα, τότε έχετε αρχίσει να εξοικειώνεστε με το τι μπορούν να κάνουν για εσάς τα εργαλεία web analytics.

Και να θυμάστε: θα αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά τα εργαλεία, όταν θα τα χρησιμοποιείτε για να μετρήσετε συγκεκριμένους στόχους, που έχετε θέσει για την επιχείρησή σας.


[color:6a46=rgba(0, 0, 0, 0.870588235294118)]https://greektourism.withgoogle.com/lesson/64

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://best-seo.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης