Best-seo Community

Πολλές συμβουλές για το SEO και για το πως μπορείτε να πάτε ψηλά την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας εντελώς δωρεάν και ανάλυση seo σελίδας.


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Τι είναι τα Web Analytics;

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 Τι είναι τα Web Analytics; Την / Το Πεμ Μαρ 23, 2017 6:19 pm

Admin


Admin
Γεια σας!

Καλώς ήρθατε στην ενότητα “Web Analytics”. Θα εξετάσουμε τι είναι το Web Analytics, θα κάνουμε μια μικρή επισκόπηση των πληροφοριών που σας προσφέρει και θα πάρετε μια γεύση για το πώς πρέπει να το χρησιμοποιείτε.

Ξεκινάμε.

Τι ακριβώς είναι το Web Analytics; Είναι ένα λογισμικό συλλογής δεδομένων από το site σας. Μ αυτό τον τρόπο μπορείτε να αντλείτε πολύτιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία Web Analytics τα οποία προσφέρουν πολλές δυνατότητες. Όμως μιας και μόλις ξεκινάμε, ας επικεντρωθούμε στα βασικά.

Αρχικά, ας δούμε τι είδους δεδομένα και πληροφορίες σας παρέχει το Web Analytics ανεξάρτητα από τα εργαλεία που χρησιμοποιείτε.

Σας δίνει πληροφορίες για τις “μετρήσεις” , δηλαδή οτιδήποτε μπορείτε να μετρήσετε. Για παράδειγμα τους “μοναδικούς επισκέπτες" του site σας. Ή τον “χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα" το λεγόμενο “Time spent on site”.

Επιπλέον, αν στην ιστοσελίδα σας πουλάτε προϊόντα, μπορείτε να παρακολουθείτε πόσα χρήματα βγάζετε ή πόσα τεμάχια πουλάτε από ένα συγκεκριμένο κωδικό.
Αν ο στόχος σας είναι οι χρήστες να διαβάσουν την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να μάθετε πόσες φορές κάποιος κοίταξε μια συγκεκριμένη ανάρτηση ή πόση ώρα αφιέρωσε σε αυτήν.
Όλα αυτά είναι "μετρήσεις".

Στη συνέχεια, μπορείτε να εξειδικεύσετε τις μετρήσεις σας χρησιμοποιώντας τις επονομαζόμενες "ιδιότητες". Αλλά θα επιστρέψουμε σε αυτό σε λίγο.

Όταν θα αρχίσετε να ασχολείστε με το Web Analytics, ίσως αισθανθείτε ότι έχετε να διαχειριστείτε πάρα πολλά δεδομένα. Μην ανησυχείτε όμως, σύντομα θα νιώσετε άνετα με αυτά.

Τι μπορείτε να κάνετε με όλα αυτά τα δεδομένα;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία Web Analytics για να μάθετε περισσότερα για τους επισκέπτες του site σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε έναν ξενώνα στις Πρέσπες. Κάποιος λοιπόν κάνει μια κράτηση, ή φορτώνει οδηγίες οδικής μετάβασης στον ξενώνα σας, ή συμπληρώνει μια φόρμα επικοινωνίας. Οποιαδήποτε τέτοια πράξη, όπως έχουμε ήδη πει ονομάζεται “μετατροπή” ή “conversion”.

Τα εργαλεία Web Analytics μπορούν να σας πουν πώς διαμορφώνονται τα ποσοστά των επισκεπτών που πραγματοποιούν μια μετατροπή, ανάλογα από το πού έρχονται. Ή ανάλογα από το αν έχουν επισκεφτεί και στο παρελθόν το site σας ή ανάλογα από τι είδους συσκευή συνδέθηκαν.

Ας μείνουμε λίγο σ’ αυτό το τελευταίο. Αν γνωρίζετε σε ποιες συσκευές το site σας αποδίδει καλύτερα και σε ποιες όχι, θα εντοπίσετε και τα δυνατά σας σημεία αλλά και τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.

Θα παρατηρήσατε στο παράδειγμά μας ότι συγκρίνουμε "μετρήσεις" μετατροπών από διαφορετικές συσκευές. Τα δεδομένα που συλλέγουμε για κάθε "συσκευή" ονομάζονται "ιδιότητες" και όπως υποσχεθήκαμε, έφτασε η στιγμή να μιλήσουμε για αυτές.

Ιδιότητες είναι όλα τα ποιοτικά δεδομένα για τα οποία μπορείτε να κάνετε μετρήσεις, δηλαδή ο τύπος της συσκευής, το πρόγραμμα περιήγησης, η γεωγραφική τοποθεσία και πολλά, πολλά ακόμη.

Κατηγοριοποιώντας τις μετρήσεις σας ανά ιδιότητες, μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε ερωτήματα όπως: 
“από ποιες συσκευές έρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες στο site μου;"
"από ποιες συσκευές πραγματοποιούν τις περισσότερες μετατροπές;”

Kι αυτά είναι λίγα μόνο από τα ερωτήματα που μπορείτε να απαντήσετε με το web analytics.

Θέλετε να μάθετε ποια ώρα της ημέρας επισκέπτονται οι περισσότεροι χρήστες την ιστοσελίδα σας; Πάρτε τη μέτρηση "Επισκέπτες" και αναλύστε την με βάσει την ιδιότητα "Ώρα της ημέρας".

Τι θα λέγατε να μάθετε ποιες καμπάνιες μάρκετινγκ αποφέρουν τις περισσότερες πωλήσεις; Πάρτε τη μέτρηση "Μετατροπές" και αναλύστε την με βάσει την ιδιότητα "Καμπάνια".

Όσο θα εξοικειώνεστε με τις αναφορές που σας παρέχει το web analytics τόσο θα μπορείτε να συνδυάζετε μετρήσεις με ιδιότητες, προκειμένου να βρείτε απαντήσεις στα ερωτήματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.

Αν δεν έχετε ακόμα χρησιμοποιήσει κάποιο εργαλείο web analytics, καλό θα ήταν να επιλέξετε και να εγκαταστήσετε ένα. Να θυμάστε ότι τα περισσότερα έχουν παρόμοιο τρόπο ρύθμισης και ότι θα πρέπει να αντιγράψετε κάποιον ειδικό κώδικα στην ιστοσελίδα σας.

Ελπίζουμε να έχετε ενθουσιαστεί με όλες αυτές τις σημαντικές πληροφορίες που σας παρέχουν τα εργαλεία web analytics. Και αν σας φαίνεται πολύ μεγάλος ο όγκος των πληροφοριών, μην ανησυχείτε.






[color:754b=rgba(0, 0, 0, 0.870588235294118)]https://greektourism.withgoogle.com/lesson/62

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://best-seo.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης